lördag 14 augusti 2010

Kom ut och lek!

Nu sätter Take STHLM igång!

Det är en utmaning skapad av Nike och MTV. Hela Sthlm kommer få puls när tävlingen sätter igång.
Välj din favorit stadsdel och gör sedan avtryck över hela Sthlm med dina Nikeskor så att alla kan se vilken stadsdel som regerar!
Varje stadsdel leds av en gängledare som ska peppa och leda i både bloggform och på Facebook. De har skapat varsin Facebookgrupp där de tävlande kan tagga varandra(och trasha dem andra?)

Jag stod inför ett dilemma när jag skulle välja stadsdel, stödja en vän eller stödja min favorit stadsdel?.....

Sorry David! Sthlm i mitt hjärta, självklart sviker jag inte Vasastan!
Vasastan har snygga Ida Rislöv som gängledare och det är ju inte helt pjok.

Let the battle begin, Kom ut och lek!

Här är Davids snygga film

Nike TakeSthlm - Kungsholmen from TAKESTHLM on Vimeo.



Nike TakeSthlm - Run Unleashed from TAKESTHLM on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar