fredag 2 april 2010

No stress

Jag blir stressad av hur mycket jag vill hinna med att lära mig, måste jobba, jobba jooobba!
Klickade hem från Adlibris en bok som heter "Stressa rätt - öka din energi" och jag hoppas den kan ge mig lite tips och trix för hur jag effektiviserar min tid. Jag vill hinna läsa alla bloggar jag följer, tweets, artiklar, böcker till skolan, böcker av egen intresse, böcker till jobbet och därpå vill jag köra på hårt på jobbet!
Måste lära mig hur jag så effektivt som möjligt får in så mycket som möjligt, det lär väl egentligen inte vara någon match? Känns som det finns större utmaningar men jag vill veta allt! Och jag ska lära mig hur jag bättre kan göra det, det är mitt nästa personliga mål!

Var ute och sprang imorse i vårsolen, jobbigt! Skönt! Tror att träningen kommer hjälpa mig att bli ännu mer pigg, vill klargöra att jag är väldigt pigg av mig och det är inte det som är problemet utan det är dygnet som är problemet, om man ska sova 7h för att få maximerad energi så har man bara 17h vaken tid att maxa, det är för kort!

Nu ska jag köra lite, blir Makten över klimatet, Strategic brand management och lite blogginlägg och nyheter som pausmaterial :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar